13. den

05.05.2021

Dnešek byl opravdu velmi zajímavý. Přišlo mi do mailu od poskytovatele internetu, že dnes bude výpadek a internet nepůjde přesně v tu hodinu, kdy já mám portugalštinu. Hned jsem volala babičce, jestli můžu přijet k ní na internet, protože ona má jiného poskytovatele. Včera jsme se ale dozvěděli, že ve vesnici, ve které bydlí babička, nepůjde elektrika. No pěkně 😅...naštěstí to platilo jen pro nějaké domy a ostatním elektrika šla. Šly jsme se s mamkou podívat na vývěsku, abychom zjistily, co a jak. A světe div se, elektrika nešla v domech od čísla 90 až po 97. A babička má 98. 😄 A teď k samotné hodině portugalštiny - musela jsem sedět v jedné místnosti s babičkou a s tetou, protože tam je nejsilnější internet a ty dvě kvůli mně samozřejmě nebudou sedět někde na samotce. Nejhorší na tom bylo to, že když si ty dvě něco jen šeptaly, tak to stejně bylo v mikrofonu slyšet, je tam slyšet úplně všechno a já jsem vždycky trnula, aby to nebylo slyšet tak moc. 😄 Sice nemám mikrofon zapnutý celou portugalštinu, ale úplně stačí ta chvilka, když jsem vyvolaná. Jinak jsme probíraly lekci 11, unidade 2, což je slovní zásoba o lidském těle a trochu té gramatiky. Příští středu píšeme zápočtový test.



Braga
Braga
Univerzitní okénko
Marie Horáková
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky