10. den

26.11.2020

Dnes je den D, kdy jsem ve škole konečně mohla představit naši skupinu a pozvat k nám další studenty! 😊 Všechno dopadlo naprosto výborně, na fotce vám nechám hodnocení od paní učitelky a taky celou prezentaci. 😊 Další moji spolužáci měli prezentaci o Barceloně, o všech možných barvách a o výrobě tabáků na Kubě, mimochodem hodně zajímavé. 😊 Jsem strašně ráda, že to mám za sebou. Už jsem si odvykla na nějaké zkoušení a testy... od maturity už uběhlo dva a půl roku a člověk si rychle odvykne. Ale je taky pravda, že můj pobyt v Peru byla nejtěžší zkouška ze všech a toto je jen banalita. 😊

Udělala jsem tři chyby:

  • Primero de todo: primero que todo
  • currículum vitae (vyslovila jsem "vité" místo "vitae")
  • Experiencias de viajes: experiencias de viaje (správně je "de viaje", protože je to jedna činnost; sice podle nás Čechů jsou to cesty, ale ve španělštině se to bere jako jedna aktivita, tudíž jednotné číslo)

Hodnocení


Univerzitní okénko
Marie Horáková
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky