13. den

17.12.2020

Dnešní poslední hodina byla povídací, paní učitelka si pro nás připravila aktivity s vánoční tématikou, např. najdi pět rozdílů, která bota nemá dvojici atd. A zbytek hodiny jsme mluvili o zkouškách, po tom jsme se rozloučili a byl konec. Bude se mi stýskat, protože jsem zjistila, že v příštím semestru konverzaci nemám.

Před půl sedmou jsem skončila s další částí zkoušky a mám v kapse dalších 25% z konverzace. 😁 Mluvily jsme prvně o životě a pak jsem si losovala téma, na které budu mít rozhovor. Myslela jsem si, že, když si zvolím jedničku, budu mít nějak jednoduché téma, ale to jsem se teda spletla. 😀 Vytáhla jsem si životní prostředí a dostala jsem za úkol jako reportér na manifestaci vyzpovídat paní učitelku, jakožto manifestující osobu. Jak jsem se tohoto tématu bála, tak všechno dopadlo dobře. 😀

Univerzitní okénko
Marie Horáková
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky