4. den

04.03.2021

Morfologie z mé strany byla naprostá tragédie. Přišla jsem tam totálně nepřipravená, protože jsem to samozřejmě nestíhala. I když už mám volno z práce, ale neznamená, že první týden budu stíhat úplně všechno. Paní profesorce Veselé jsem to s tou prací neříkala, protože jsem si říkala, že ji máme až v březnu, což už budu na úřadu práce...jenže si teď říkám, co si o mně musela myslet, že tam jdu naprosto nepřipravená. Protože paní profesorka o mně nic neví. No...jak já vždycky říkám - Co už? Probrali jsme kontrolní otázky z prvních tří lekcí a přešli jsme i do čtvrté, kterou nám už jen vysvětlovala paní profesorka. Zajímavé to bylo, to ano, ale styděla jsem se za sebe. 

To byl přesně můj výraz za tím počítačem. :-D
To byl přesně můj výraz za tím počítačem. :-D
Univerzitní okénko
Marie Horáková
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky