7. den

05.11.2020

Dnes přišlo na řadu moje ne moc oblíbené téma - reklamy. Nejprve jsme si povídali o reklamách s dvojsmyslem a proč vlastně vznikají a koho poutají a taky jsme probrali tzv. "cookies". Můžu vám říct, že až do této doby jsem vůbec netušila, jak taková cookies fungují a celkem mě to překvapilo. Pro ty, kteří do teď neví, co to vlastně znamená - když na stránkách potvrdíte, že přijímáte cookies, souhlasíte vlastně s tím, aby zaznamenali, co hledáte, co vás zajímá a na základě toho se vám potom zobrazují reklamy "na míru". Např. když hledáte zájezd od CA Invia, příští den jdete znovu na internet a ejhle, zobrazí se vám nabídky zájezdů od Invie. Od dnešního dne už zase všichni společně začínáme v 9 hodin, takže máme o hodinu delší výuku, což je rozhodně lepší. Konverzaci mám ráda, takže to uvítám. Příští čtvrtek začínáme s prezentacemi, které jsem zmiňovala minule a já jdu s tou svou na řadu 26.11. 

Univerzitní okénko
Marie Horáková
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky