7. den

05.11.2020

O fonetice a fonologii bych se dnes opravdu nerada šířila, ale zapřisáhla jsem se, že vám budu sdílet úplně všechno, tak vám musím říct i toto. Stydím se. :-D Fonetiku absolutně vůbec nechápu, jsou tam samé cizí názvy a jedno nevinné písmenko se řadí do několika skupin, které mají další podskupiny. Takže bych mohla říct, že fonetika a fonologie na vysoké je pro mě jako matika na střední. :-D Pokud si plánujete podat přihlášku na tento obor, radím vám, začněte se fonetiku učit už teď! :-D V hodině jsme se mohli ptát na to, co nám nebylo jasné a na závěr jsme psali testík, abychom věděli, jak na tom jsme. Samozřejmě, neprošla jsem. Měla jsem 64% a na projití musím mít 70%. Ale já věřím, že se to do zápočtového testu ještě nějak prolomí.

Univerzitní okénko
Marie Horáková
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky