Jak dopadly zkoušky?

11.06.2021

Konečně je to za mnou a čeká mě už jen seminární práce z literatury. Z té potom dostanu zápočet (doufejme 😊 ).

Zkoušky pro mě začaly 12. května, kdy jsem psala portugalštinu. Ta byla vždycky hodně v klidu, za semestr jsme psali 3 testy, takže na podobu těch testů jsem už byla zvyklá. Navíc jsem měla už půl roku svoji lektorku Katku, která mě v jazyce dovedla daleko.


A teď přijde to nejhorší


Od soboty 22.5. jsem nedělala nic jiného, než zkracovala texty k teoretickým zkouškám a postupně jsem se je učila. Každý den jsem u toho trávila od dopoledne do noci. Někdy jsem si ani nemohla udělat přestávku na oběd a učila jsem se i u něj. V úterý 25.5. jsem měla ústní zkoušku z reálií a bylo to taky v klidu. Je ale fakt, že hodně informací jsem nevěděla, ale pan profesor mi dával doplňující otázky a dostala jsem B. Ve čtvrtek 27.5. jsem měla další ústní zkoušku z morfologie. To už nebyla taková paráda, protože jsem se pořád pletla, ale nakonec mám taky za B. 😊 Příští den v pátek jsme dopoledne psali zápočet ze španělštiny pro hospodářskou sféru. Dopadlo to dobře. Ale podmínka byla mít splněnou seminární práci z průběhu semestru. No, a s tím jsem byla na štíru. Neustále jsem měla špatně citace a reference a za nic na světě jsem nemohla vyčíst z bibliografické normy, jak se to má správně psát. Ale předmět mi pan profesor nakonec uznal, takže v pohodě.


Ohnivý týden jsem měla za sebou a najednou se mi nechtělo nic dělat.


Cítila jsem se už hodně unaveně, protože celý ten týden byl hodně velká zátěž a ve čtvrtek mě v Ostravě čekal test z gramatiky. Tak jsem se na něj připravovala tak nějak všelijak a dala jsem ji na 94 bodů. 😊 Další čtvrtek - včera jsem psala opět v Ostravě test z praktických cvičení a měla jsem i ústní. Písemné dopadly skvěle a u těch ústních mi paní profesorka prvně dala tři obrázky, o kterých jsme se bavili v průběhu semestru. No, nic jsem si nepamatovala - hlavně to, jak se ty věci na obrázcích jmenují.😄Měla jsem si vybrat tři a popsat je. Následně jsem měla říct svůj názor o životním prostředí a popsat obrázek pána v roušce. Dopadlo to skvěle.

Cítím velkou úlevu po tom všem a už zase pro vás budu aktivní. Zatím ne tolik, protože, jak jsem zmínila výše, čeká mě ještě ta seminárka, kterou mám odevzdat do konce června.

Moc vám všem děkuji za podporu, a že jste na mě celou dobu mysleli! ❤️💪😇

Vaše Marie


Zatím nemám zapsané všechny předměty, ale v portugalštině bude A, V praktických jazykových cvičení přes 80 bodů a ještě teda chybí ta literatura...
Zatím nemám zapsané všechny předměty, ale v portugalštině bude A, V praktických jazykových cvičení přes 80 bodů a ještě teda chybí ta literatura...
Univerzitní okénko
Marie Horáková
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky