Shrnutí druhého semestru

09.07.2021

Jsou tu prázdniny a s nimi shrnutí druhého semestru.


Než jsem se v únoru stačila nadechnout po lednových zkouškách, přišel druhý semestr, který jsem moc nezvládala. V práci hrozilo, že mě nepustí na výuku a bohužel jsem se z toho psychicky sesypala. Dopadlo to naštěstí dobře, vyučující mě vyšli vstříc a chodila jsem například jen na 30 minut výuky. Dávala jsem se psychicky postupně dohromady a z práce jsem odešla.


Ale co vám budu povídat, nabrala jsem hrozné zpoždění a nedokázala jsem se připravovat na každý čtvrtek. Kličkovala jsem druhým semestrem jak zajíc. Když už jsem se konečně dala do kupy, přišlo psaní esejí a seminárních prací. Takže místo učení a dohánění jsem psala a psala.


Nakonec to dopadlo tak, že jsem si sepsala texty ke zkouškám a učila se až před samotnými zkouškami. Bylo toho strašně moc, že jsem měla co dělat od rána do noci, ale bohužel to jinak nešlo zařídit.

Když jsem svazovala papíry do morfologie, už jsem byla děsně unavená. :-D
Když jsem svazovala papíry do morfologie, už jsem byla děsně unavená. :-D


Teď už je po všem, i tu seminární práci mám za sebou a obstála jsem. Řeknu vám, ale, že být student kombinovaného studia a nepracovat, je naprostý luxus. Jsem od března na úřadu práce a mám tedy čas jen na školu. To by se to studovalo, kdyby jinak nebyly žádné povinnosti. 😊

Snad příští rok bude lepší. Už se na něj těším.

Vaše Marie



Univerzitní okénko
Marie Horáková
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky