Velké poděkování našim učitelům

05.11.2020

Tímto článkem bych chtěla moc a moc poděkovat všem učitelům, kteří nás učí v této nelehké době a věřím, že pro ně opravdu nelehká je. Musím říct, že se toho zhostili báječně. Absolutně jsem na začátku studia nečekala tolik ochoty. Je mi sice líto, že například tu fonetiku a fonologii máme tak sporadicky za semestr, ale bohužel za to nikdo nemůže. Naštěstí, pan učitel všechny přednášky nahrává a ukládá na Moodle, takže se můžeme připojit i ke kurzu prezenční výuky a učit se z nahraných přednášek. Upřímně se cítím lépe, protože vím, že zrovna já s tou fonetikou musím něco dělat. :-D V lexikálních a praktických cvičeních, v gramatice a konverzaci paní učitelky vysvětlují gramatiku nebo slovní zásobu tak, že ji napíší buď do chatu, nebo si otevřou prázdnou stránku ve Wordu a sdílí obrazovku. Což je úžasný nápad. Protože, když je to v chatu, tak se k tomu můžeme kdykoli vrátit, vidíme to napsané a lépe se z toho učí.

Kromě té technické stránky tu je i ta lidská, kdy, když nám něco nejde nebo to nechápeme, hned nám to páni učitelé vysvětlují do sebemenších detailů a chápou, že toho máme moc i v osobním životě (práce, děti atd.) a podle toho k nám také přistupují.

Já jsem naprosto nadšená přístupem našich učitelů, protože s takovou obrovskou dávkou ochoty jsem se ještě nesetkala. 

Univerzitní okénko
Marie Horáková
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky