Zkouškové období (první část)

08.01.2021

Tento týden si připíšu do sbírky mých nejhorších momentů. Od pondělka jsem byla tak nervózní, že jsem skoro nejedla, bylo mi zle a byla jsem chodící plačka.

Včera a dnes (7. a 8.1.2021) jsem psala zápočtové testy z fonetiky a úvodu do studia románských jazyků. Fonetika pro mě byla vždy kámen úrazu. Absolutně jsem ji nechápala a byla jsem z ní ztrémovaná na maximum. O tom, jak jsem ji jednou (ne)zvládla se můžete dočíst v tomto článku. Kvůli ní jsem dokonce ani jednou neotevřela složky z reálií. Ale na druhou stranu to přineslo ovoce. 😊

Ve středu 6. ledna jsem si procházela veškeré testy a kvízy z fonetiky, které jsme dělali během celého semestru. Test, který jsme v hodině zkoušeli, mi na začátku listopadu vyšel na 64%. Naopak tuto středu jsem jej měla za 92%. Ani si neumíte představit, jak mi to v tomto předmětu zvedlo sebevědomí a už jsem se tolik nebála. A ze druhého testu jsem na začátku prosince měla 71%, což je s odřenýma ušima, ale ve středu z toho stejného testu 81%. Bohužel jsem ve čtvrtek musela být v práci (to vám vysvětlím za chvíli) a nemohla jsem se už na poslední chvíli učit. Vzala jsem si půldenní dovolenou a v jednu hodinu jsme psali šedesátiminutový test. Nebylo to zrovna jednoduché, ale zvládla jsem to na známku "B". 😊

Oranžová políčka s bílým puntíkem znamenají nedokončenou odpověď. Například při otázce, ke které bylo správných více odpovědí, jsem nezatrhla všechny správné možnosti.
Oranžová políčka s bílým puntíkem znamenají nedokončenou odpověď. Například při otázce, ke které bylo správných více odpovědí, jsem nezatrhla všechny správné možnosti.


Dnes jsem psala test z úvodu do studia románských jazyků a ten byl naprosto skvělý. Až tak, že jsem ho měla za dvě minuty napsaný. 😁 (Bez legrace.)

Nervy jsem měla dvojnásobné, protože se mi do toho začaly kupit problémy v práci. Smlouvu mám na dobu určitou do 28. února a kvůli tomu se mi "osekala" možnost dovolené. Nejdříve vypadalo, že se nedostanu ani na zkoušky. Naštěstí se to vyřešilo tím, že si budu nadělávat půl dne. Ale bohužel na začátek druhého semestru nebudu moct jít, takže v co nejbližší době budu rozesílat emaily všem vyučujícím. Doufám, že má absence nebude vadit. Ale, abych vám řekla pravdu, několik dní jsem to oplakávala, protože jsem to viděla černě.

Ten týden byl taaak dlouhý a ještě takových bude...

Univerzitní okénko
Marie Horáková
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky